Stäng

Vanliga frågor

Just nu mellan 12 augusti t.om. 22 augusti har vi längre leveranstider än normalt. Vänligen kontakta kundtjänst om du har övriga frågor!

Vanliga frågor

Just nu mellan 12 augusti t.om. 22 augusti har vi längre leveranstider än normalt. Vänligen kontakta kundtjänst om du har övriga frågor!
  • Beställningar
    Leveranser
  • Retur och byte
    Storleksbyte
    Återköp
    Reklamation
    Så här returnerar du
    Vanliga frågor
  • Storlekar och sortiment
    Vanliga frågor
  • Betalning
    Betalning
    Återbetalning
  • Samarbeten
    Hur kan jag samarbeta med er?
  • Allmänna villkor
    Köpvillkor
    Personuppgifter
    Ångerrätt
  • Övrigt
    Bolagsinformation
  • Kontakta oss
    Kontakta oss
Beställningar
Leveranser

Hur lång är leveranstiden?

Just nu mellan 12 augusti t.om. 22 augusti har vi längre leveranstider än normalt.

Vi levererar som standard 1-3 arbetsdagar efter beställningen. Under vissa intensiva perioder kan det uppstå avvikelser. Du blir meddelad om det skulle uppstå förseningar.
Norden och Europa: 4-6 arbetsdagar

Resten av världen: 5-12 dagar

Levererar ni till hela världen?

Yes!

Vad kostar frakten?

Vi har alltid fri frakt inom Sverige.
Övriga länder kostar 7 euro.

Hur spårar jag mitt paket?

Samtidigt som ditt paket lämnar oss kommer vi skicka dig en leveransbekräftelse med en spårningslänk.
Det tar vanligtvis 12-24 timmar innan länken aktiveras. Har du fler frågor kan du kontakta oss eller se mer på din leveransbekräftelse.

Jag har fått en leveransbekräftelse men inget paket

Vanligtvis kommer paketet inom 24 timmar efter att man fått leveransbekräftelsen.
Har du inte fått ditt paket inom 3 dagar efter leveransbekräftelsen så kan du kontakta oss för mer information.

Fråga kundtjänst

Jag har inte fått någon orderbekräftelse

Var alltid noga med att kontrollera så att din e-postadress är korrekt, detta är den vanligaste orsaken till utebliven orderbekräftelse.
Det kan även vara att din e-postleverantör har ett SPAM-filter som blockerar vissa mail.

 Har du fortfarande problem med att hitta din orderbekräftelse vänligen hör av dig till oss.

Fråga kundtjänst

Vart är min beställning?

Har du inte fått din beställning efter flera dagar dagar kan din vara blivit försenad på grund av högt leveranstryck eller på grund av att en av varorna du beställt hunnit tagit slut i lager. Om du inte mottagit din beställning inom 10 arbetsdagar efter att du fått leveransbekräftelse från oss så ber vi dig höra av dig till oss.

Kan jag avbryta en beställning?

Ja - men skynda dig!

Om du kontaktar oss mellan 08-19 på vardagar inom 2 timmar efter beställningstillfälle har vi oftast möjligheten att avboka din beställning.
Därefter kan vi inte reservera oss för att hinna genomföra ändringar i din order. Anledningen är att de behandlas direkt när de läggs och går ut till plockning.

Do'h!

This page does not support landscape orientation
Please flip it back