Stäng

Vanliga frågor

Vi gör vårt bästa föra att besvara ditt ärende inom 24 timmar. Du kan kontakta oss direkt på kundtjanst@stronger.se.

Vanliga frågor

Vi gör vårt bästa föra att besvara ditt ärende inom 24 timmar. Du kan kontakta oss direkt på kundtjanst@stronger.se.
  • Beställningar
    Leveranser
  • Retur och byte
    Storleksbyte
    Återköp
    Reklamation
    Så här returnerar du
    Vanliga frågor
  • Storlekar och sortiment
    Vanliga frågor
  • Betalning
    Betalning
    Återbetalning
  • Samarbeten
    Hur kan jag samarbeta med er?
  • Allmänna villkor
    Köpvillkor
    Personuppgifter
    Ångerrätt
  • Övrigt
    Bolagsinformation
  • Kontakta oss
    Företagsinformation
Retur och byte
Reklamation

Vi garanterar att de varor du beställt är felfria vid leveransen. Skulle du få en defekt eller fellevererad vara ska du kontakta kundtjänst så snart som möjligt med en bild på defekten. Kontakta kundtjänst på kundtjanst@stronger.se. För att reklamationen ska anses som godkänd måste felet vara ursprungligt (t.ex. tillverkningsfel) och ej självförvållat. Du måste rapportera/ returnera en reklamerad vara till oss inom två månader från det att felet upptäckts. Läs mer om reklamationsrätt på på www.konsumenteuropa.se.

Du behöver ej betala för returfrakten om reklamationen bedöms som godkänd. Om reklamationen anses som ej godkänd blir du debiterad för returportot (39 SEK). Denna summa läggs på din krediterade ursprungsfaktura som sedan skickas till dig då vi mottagit och behandlat din retur.

För att göra en retur ber vi dig använda det bifogade returformuläret och returfraktsedeln du erhållit i din order. Om du ej har kvar dessa ber vi dig kontakt kundtjänst så skickar vi nya till dig. Önskar du få en ny produkt lägger du själv en helt ny beställning via hemsidan.

Kontakta oss
Do'h!

This page does not support landscape orientation
Please flip it back