Fri frakt över 499 kr

BARE LEGS SEASON
Säsongens bikers är här, få 20% rabatt på bike shorts med koden: BIKERS20


MIN ORDER & LEVERANS

På denna sida har vi samlat viktiga detaljer att ha i åtanke gällande din Black Week-beställning och leverans.

När kan jag förvänta mig att min Black Week-beställning kommer att levereras?

På grund av den stora mängden beställningar och den ökade efterfrågan på leveranser under Black Week kan leveranstiderna vara längre än vanligt.

Håll ett öga på den spårningsinformation som skickas till dig när din beställning har lämnat vårt lager. Om du har några frågor eller funderingar angående din beställning, tveka inte att använda vår chattbot, Sima, och kontakta vårt kundtjänstteam för hjälp.

Kan jag göra ändringar i min beställning efter att jag har lagt den?
Tyvärr, när du har lagt din beställning, kan vi inte göra några ändringar i den. Vårt mål är att behandla och skicka ut beställningar så snabbt som möjligt för att säkerställa snabb leverans till våra kunder. Därför har vi inte möjlighet att avboka beställningar eller göra ändringar efter att de har lagts.

Erbjuder ni prisjusteringar om något jag köpt sätts ned i pris under Black Week?
Vi kan inte applicera rabatter på beställningar som har lagts före att Black Week-erbjudandet blir aktivt. Prissättningen för din beställning fastställs enligt de villkor som gäller vid tidpunkten för ditt köp. Vi justerar inte priser retroaktivt för senare kampanjer.

Hur lång tid tar det att få svar från kundtjänst?
Normalt kan du förvänta dig ett svar från vårt kundtjänstteam inom 24-48 timmar. Under högtrafikperioder som Black Week kan svarstiderna vara något längre på grund av högre förfrågningsvolymer. För att få mest effektiv hjälp, vänligen ge så mycket information som möjligt i ditt första e-postmeddelande eller chatt. Vi är dedikerade att hjälpa dig snabbt och uppskattar din tålamod under intensiva perioder när vårt team arbetar hårt för att hantera alla förfrågningar.

När kan jag förvänta mig att min Black Week-beställning kommer att levereras?

På grund av den stora mängden beställningar och den ökade efterfrågan på leveranser under Black Week kan leveranstiderna vara längre än vanligt.

Håll ett öga på den spårningsinformation som skickas till dig när din beställning har lämnat vårt lager. Om du har några frågor eller funderingar angående din beställning, tveka inte att använda vår chattbot, Sima, och kontakta vårt kundtjänstteam för hjälp.

Kan jag göra ändringar i min beställning efter att jag har lagt den?
Tyvärr, när du har lagt din beställning, kan vi inte göra några ändringar i den. Vårt mål är att behandla och skicka ut beställningar så snabbt som möjligt för att säkerställa snabb leverans till våra kunder. Därför har vi inte möjlighet att avboka beställningar eller göra ändringar efter att de har lagts.

Erbjuder ni prisjusteringar om något jag köpt sätts ned i pris under Black Week?
Vi kan inte applicera rabatter på beställningar som har lagts före att Black Week-erbjudandet blir aktivt. Prissättningen för din beställning fastställs enligt de villkor som gäller vid tidpunkten för ditt köp. Vi justerar inte priser retroaktivt för senare kampanjer.

Hur lång tid tar det att få svar från kundtjänst?
Normalt kan du förvänta dig ett svar från vårt kundtjänstteam inom 24-48 timmar. Under högtrafikperioder som Black Week kan svarstiderna vara något längre på grund av högre förfrågningsvolymer. För att få mest effektiv hjälp, vänligen ge så mycket information som möjligt i ditt första e-postmeddelande eller chatt. Vi är dedikerade att hjälpa dig snabbt och uppskattar din tålamod under intensiva perioder när vårt team arbetar hårt för att hantera alla förfrågningar.

Här hittar du svaren på de frågor du har om Black Week erbjudandet.

LÄS MER →

Här hittar du information om vår returpolicy och hur det fungerar under Black Week.

LÄS MER→

Här hittar du svaren på de frågor du har om Black Week erbjudandet.

LÄS MER →

Här hittar du information om vår returpolicy och hur det fungerar under Black Week.

LÄS MER→